Wednesday, September 29, 2004

Livets late dager

Forsov meg i dag. Igjen. Akkurat som forrige onsdag. Hadde vi hadd en bitchy lærer kunne jeg skjønt det, men vi har ikke det...hun bare SER bitchy ut (vel, om man ser bort fra de roza Ellen Neverdal-klemmene hun alltid setter opp håret med). Men om jeg først skal forsove meg er det greit å gjøre det på onsdager (kort dag).

Nå er det bare 8 dager til jeg skal hjem. Jippi! Men først...PARTEI! I morgen blir det gratis-tur til Danmark, for ei i klassen har fått tak i gratisbilletter. Men har ikke penger til å drikke, skal bare kjøpe billig drikke. Lørdag er det fest hos Ling, ei i klassen, derfor må jeg ha billig sprit :D Om det blir kjekt nok, blir vi ikke til å dra ut, men bli hos henne hele kvelden. Ellers blir det taxi ned til byen (farvel, 20-30 kroner), inngangspenger på Twist & Shout - hvor ellers? - (farvel 20 kroner til), før det hele avsluttes med en gåtur hjem i vel en halv time (hvorfor må T & S ligge på feil side av Kvadraturen?) fordi jeg brukte mine siste småpenger på en utvannet drink... Så jeg håper det blir kjekt hos henne :) Men med en liter sprit, noe blandevann, samt et stuegulv som blir omgjort til dansegulv, er sjansen stor!!

Som sagt, om 8 dager skal jeg hjem. Og etter 24 timer på tog og ca 3 timer på buss/i bil blir det deilig å få se mammas nye hus. har jo sett bilder, men det er ikke helt det samme. Lurer på hvordan det blir å bo midt ute i bushen???

Har ikke gjort NOE fornuftig i dag selv om jeg har vært hjemme (akkurat som om det er særlig fornuftig å være hjemme fra skolen når man ikke er ferdig med oversettelsen sin). Kunne gjort lekser, men det er jo så mye kjekkere å sitte foran PC'en og lese tegneserier og chatte med alle man kjenner og høre på Kill Bill-musikken om og om og om igjen (*digge, digge*) ;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home