Tuesday, September 26, 2006

Hva vet iTunes om meg?

Bruk shuffle-funksjonen på mediaspilleren for å svare på spørsmål:

1) Dersom du nettopp hadde nådd toppen av Mount Everest, ville du rope:

No one gets left behind – DeVotchKa. Hehe, den passet jo fint :p

2) Neste gang du står foran en forsamling, vil du helst si:

Romanticide – Nightwish. Ehm...ok?!

3) Favorittkommentar i fylla:

Lullaby – Trevor Hall. Ja, for snart skal Silje sove ut rusen!

4) Når du tenker på din beste venn, tenker du:

Don’t Know what you’ve got (till it’s gone) – Cinderella. Så ingen får noensinne forlate meg ;)

5) Din dypeste hemmelighet:

Tourniquet – Marilyn Manson. *googler betydningen av Tourniquet* A tourniquet is a tightly tied band applied around a body part. Jeg bruker det til å sette heroin. Det er min dypeste hemmelighet!

6) Ditt budskap til verden

Butterfly – Mason Jennings. Fly like a butterfly, sting like a bee...jeg liker sommerfugler.

7) Ditt dypeste ønske:

Spiderman – Ugress. Å, Spidey, jeg drømmer om deg. Når skal du bli min?

8) Ditt eldste minne frembringer dette:

Far Away Boys – Flogging Molly. Ja, vi hadde i alle fall ingen gutter i familien (bortsett fra pappa da).

9) I bryllupsløftet ditt vil du blant annet inkludere:

By Heart, By Soul – Aaron Neville. Ok, den var jo skjønn, og noe jeg selv ville likt å høre i bryllupsløftet.

10) På ditt dødsleie hvisker du:

I Don’t Like the drugs – Marilyn Manson. Får håpe det ikke var derfor jeg døde!

11) Bak ryggen din sier vennene dine:

Scared Away – Ugress. HAHAHA :D Var det mine narko-vaner som førte til døden min som skremte dere?

12) Bak dine venners rygg sier du:

Love lets you fall – Spokelseskladden. Så det så!

13) Når du våkner om morgenen, mumler du:

Beth – Kiss. Så nå er jeg lesbisk også?

14) Dersom du havnet på en øde øy, ville du skreket:

Independent Women – Elbow. Hell yeah! Men det hadde vært kjekt med en mann å holde meg med selskap, uansett hvor independent jeg er.

15) Akkurat nå føler du:

Living in the Moment – Mason Jennings. Ingen skole, ingen jobb, ingen forpliktelser...for øyeblikket :)

16) Hva er din unnskyldning for å poste dette?

Never met a girl like you before – Flogging Molly. And you've never met a girl like me before.

17) Soundtrack of your Life:

Disposable Teens – Marilyn Manson. Fnis :)

18) Den dagen du forelsker deg, er dagen du:

Tears Don’t fall – Bullet for my Valentine. Yay! Og hun levde lykkelig alle sine dager :)

19) Dette skriker du når du har sex:

Me Plus One – Annie. Men jeg er den viktigste her altså!

20) Min avskjedshilsen til dere som leser dette:

Don’t let me die still wondering – Flogging Molly. På hva? OM jeg noensinne blir heroinmisbruker?

Av nesten 2000 sanger fikk jeg opp Marilyn Manson og Flogging Molly opp 6 ganger tilsammen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home