Monday, October 18, 2004

WHAT A WONDEFUL WORLD!!!

Jeg tror jeg har en av de beste dagene siden jeg kom til Kr.sand i dag. Først på skolen traff jeg folk jeg ikke har sett på et par uker, og etter timene var ferdig, hadde vi info-møte hvor ei fra University of Surrey snakka om skolen. Hadde jo egentlig ingen planer om å gå på skole der siden jeg har vært der et halvt år, men hun dama sa at de har gjort flere endringer, i tillegg til at jeg har så utrolig mange fag å velge mellom. Men jeg var ikke overbevist før hun sa at de bl.a har Tv-teksting der. Og det er jo det jeg aller aller aller helst vil :D :D

Så jeg gikk hjem, glad som en laks, og skulle spise middag hos pappa (gratis mat = happy student). Og da klokka var fire, banka det på døra. Reagerte litt på at han banket så forsiktig, men tenkte ikke mer på det før jeg åpna døra. Pappa sto nemlig bak noen. Det første jeg tenkte var at det var noen som skulle på besøk til noen av de andre, så tenkte jeg det var Hilde, så tenkte jeg at nei, hun ser ikke sånn ut, så plutselig gikk det opp for meg at Vesla sto der :D FOR et sjokk!!! Kan ikke TRO at de har holdt alt dette skjult for meg i halvannen mnd :P

Oppe hos pappa og Britt fikk jeg en kjempeflott blomst av Britt som jeg har hatt lyst på i evigheter. Det er en sånn grønn...snurr...vet ikke hvordan jeg skal forklare den, men den er kjempestilig!!

Så:
1. Jeg skal til England
2. Vesla kom på besøk
3. Jeg fikk blomsten jeg har ønsket meg lenge
og ja, det stemmer, det finnes en 4. også....
4. Jeg fikk BESTEMORS HAVREKJEKS I DAG!!!! Skal ha til kvelds litt senere. Har ikke spist de på noen år, så det skal bli godt :)

Er det rart jeg har smilt hele dagen?

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

Har vært en uke hjemme og kost meg med deilig mamma-mat, og savner det allerede. Å være hjemme var kjekt, bare så synd reisen tilbake hit var så kjip. Etter å ha venta i nesten 3 timer på Dombås pga. noe feil med signalsystemet, måtte vi ta buss i 5 timer til Oslo, og derfra var det vel 4 timer i taxi fra Oslo til Kr.sand :(
Men jeg kom da frem til slutt, og fikk t.o.m. taximannen til å stoppe på Esso'en, 3 min fra hvor jeg bor. Snille mannen.

Så slik er min verden for tiden. Wonderful!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home