Wednesday, December 01, 2004

Livet ække kjipt...

...hadde nemlig eksamen i dag, og det gikk strålende. Jeg bomma på et par spørsmål, men om jeg ikke får B så får jeg i det minste C :)
Etterpå var jeg nede i byen for å se etter noe juleklær eller noe slikt som jeg kan ha på meg på julebordet i morgen. Etter å ha sett flere plasser fant jeg en kjempefin kjole på H & M. Den hadde selvsagt vært finere dersom jeg hadde hatt mer enn bare litt mindre mage, men det kan jeg ikke gjøre så mye med til i morgen ;)
Uansett, jeg får 500,- av pappa til bursdagen min, så siden kjolen bare kosta 350,- kjøpte jeg smykker og pynt og sminke slik at det ble 517,- tilsammen. I morgen blir jeg så fin atte!!

I hele kveld har jeg vært på bowling sammen med 4 fra klassen og dama til han ene. Vi spilte 4 serier, og jeg klarte å tape 3 av dem, men det var bare kjekt likevel. Dessuten banka jeg rompe etterpå, da jeg vant i biljard. Jeg klarte t.o.m. å få den svarte kula i rette hullet.

Så nå er jeg både sliten og trøtt etter tilsammen 7 - 8 timers søvn de siste to dagene...det tar på å ha eksamen.

Det blir sikkert lenge til nesten gang jeg oppdaterer her, men jeg skal prøve å oppdatere før jeg (SNAAART) skal hjem til jul.

Nedtelling: 14 dager!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home