Monday, November 01, 2004

Ojojoj!!!

Det er ikke hver dag men ligger på forsiden på dagbladets nettsider, men det hender jo...holdt på å få sjokk da Synnøve sa jeg måtte sjekke www.dagbladet.no, og mitt eget Halloween-sminkede trynet dukket opp...herligheten kan sees på
http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/11/01/413110.html?b=10 ;)

Halloweenfesten var kjekk, men ikke så kjekk som jeg hadde håpet. Hadde det veldig kjekt på vorspielet, men bare ok på byen. Var på Twist *shocker* (sjekk forresten ut http://www.twistnshout.no/ under bilder i uke 44 for flere skrekkbilder av meg), og en tur på Havana Etcetera (eller noe sånt noe)...oh jeg sto t.o.m. på gjestelista ;) Riktignok sto jeg under "Synnøve + 5", men det er vel samma faen, jeg sto på ei liste!! Men der inne var det INGEN som var Halloween-pynta. Derfor var det så vidt vi slapp inn. Men etter litt smisking og lovnad om å være stille og snille slapp vi da inn. Men vi dro raskt tilbake til Twist da.

Går bare og teller dager til jeg får besøk. Fredag ankommer Maja og Ioana *flagg og bløtkake*

0 Comments:

Post a Comment

<< Home