Thursday, February 22, 2007

Årets tiddelibom!

Siden det sjelden er noe å skrive om, oppdaterer jeg sjelden (vel, det skjer jo ting, det er bare ikke mye å blogge om når det ikke skjer i utlandet!). Men som hele Norge nå har fått med seg er det et helvetes (morsomt) vær på sørlandet nå. Tok disse bildene for under en time siden, på vei hjem fra Synnøve:

Utenfor hos Synnøve:


Her ute pleier jeg og Synnøve å sitte og drikke (er ikke så lenge side vi sist satt her)...under all denne snøen er det bord og stoler, jeg lover ;)


Silje på tur!


Det er ingen biler eller noe annet under haugene, bare mer snø.


Og for å gi dere en liten pekepinn på hvilken størrelse vi snakker om her:


Det verste av alt er at alt dette har kommet på under to døgn! Det begynte å snø natt til i går (vel, det kom litt på mandag og tirsdag, men det var minimalt) og det har ikke vært stopp et eneste sekund siden det!

Det er slike dager man er glade for at man kan krype under dyna med kakao og en film :)
Skal jobbe en time eller to før jeg setter på serien min (Six feet under, kjempebra serie), har et oversetteroppdrag jeg skal levere inn i morgen.

Peace out!

Labels: , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home