Friday, December 17, 2004

JUUUL!!!

Jaja, får vel skrible ned noen ord her, nå som jeg er hjemme og har fri og alt. Klokka er et par minutter på to, natt til lørdag, og om 7 dager er vi alle slitne etter julaften :)
Eksamenene mine gikk greit, selv om jeg er litt bekymret for at jeg hadde litt feil fokus på oppgava mi. I verste fall kan jeg stryke, selv om det jeg skrev var godt nok. Tiden vil vise!

Jeg kom til Bodø klokka ett på tirsdag etter å ha tatt tog klokka 05.30 om morran, og fly fra Oslo 11.30. Etter en tur i byen stoppa jeg hos Sonja og ble der til onsdag. Da jeg kom hjem dagen etterpå var jeg helt skutt. Natt til mandag (eksamen): 2 timers søvn, natt til tirsdag: vel fire timer, natt til onsdag: vel 5 timer. Altså ca 12 timers søvn på 3 døgn. Jeg var klar til å daue, men klarte å holde meg i live, hovedsakelig ved å sovne mens jeg og Vesla så på Monsterbedriften. Dessuten sovna hun også, så det så.

I dag var vi hos mormor og hilste på (selv om hun sikkert ikke visste hvem vi var. Men det er lov å håpe). Og nå er mamma hos Sonja og sover før hun skal på jobb i morgen, og Anita er på puben og drikker, mens jeg sitter her og oppdaterer bloggen min. FOR et spanande liv, dere. Men jeg måtte jo lage pepperkakehuset! Hadde store planer om å lage Det Hvite Hus, med Bush som hadde okkupert huset og alt. Men etter å ha malt hele huset hvitt med glasur, og lagt noen menn med avkappede hoder på taket, etter å ha skrevet UNITED WE HANG på taket, bestemte jeg meg for å lage et hyggelig hus for en gangs skyld. Ikke FAEN om Bush skal få ødelegge pepperkakehuset vårt!!!

Hadde planer om å lese ferdig et kapittel i ei skolebok, men siden vi ikke skal begynne med den før til neste semester, har jeg ingen dårlig samvittighet. Dessuten tok pepperkakehuset så lang tid. Og så måtte jeg leke litt med den fiiine mp3-spilleren min, en Creative Zen Touch :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home