Monday, January 31, 2005

Sjøsyyyk!!

Vel, jeg er ikke egentlig sjøsyk, men kjenner fortsatt bølgene etter turen til Danmark. Jeg og 3 i klassen skulle ta en svipptur for å handle billige varer, og skulle være tilbake i Kristiansand klokka 7 i morges. Pappa skulle hente meg på kaja. Klokken halv åtte ringte telefonen, og pappa lurte på om vi snart var i Norge igjen. Men den gang ei...åpnet gardinet og fant ut at vi pga bølger og vind FORTSATT var i Hirtshals. Så vi kom ikke hjem før klokka kvart på ett i dag :) Men vi fikk iallefall sovet lengre enn til 6!! Og så kjøpt meg både snop, sprit, kjøtt pluss tobakk til Anita.

Sitter på skolen nå, og gjør ikke så mye fornuftig. Bare chatter og skriver litt, og kaster bort tid jeg kunne brukt til å lese. Og så jeg som sa opp jobben fordi jeg fikk for dårlig tid... Det var hovedsaklig pga. skolen jeg så opp, men også pga. jeg synes det er litt ubehagelig å sitte å ringe til folk hele dagen for det er så mange som er sure, pluss at noen har tydeligvis mentale problemer. Da er det litt vanskelig å vite hvordan man skal avslutte uten å sitte å lure på etterpå om den man nettopp har snakket med kanskje synes hele verden er kjip fordi ikke engang en telefonselger vil snakke med dem. Men man kan jo ikke sitte å tenkte sånn, men til tider er det ikke lett!!

Har funnet ut av eksamenene nå, og det blir 6 eksamener på 3 uker. Det blir ikke lett, så jeg må

0 Comments:

Post a Comment

<< Home