Saturday, April 28, 2007

Er det mulig???

Sjekket mailen min nettopp og der var det mail fra Ryanair, som jeg reiste hit med. Det var reiseruten min med booking-nummer, info om når jeg skal reise (for 5 dager siden, thank you very much), samt masse praktisk informasjon som jeg brukte evigheter på å lete etter før jeg dro. Neste gang blir det garantert ikke noe Ryanair på meg, med mindre jeg må. Har aldri følt meg så "billig" under en flytur uansett - flyvertene og -vertinnene var ikke så profesjonelle som jeg er vant til fra andre flyselskap og hadde ikke så fine uniformer, fargene på både uniformene og flysetene gjør at de ser enda billigere ut, og det var utrolig trangt mellom setene, sånn at de skulle få plass til flere rader med seter. Og 15-kg-grensen på bagasje er ikke akkurat et stort pluss heller... Fant nettopp ut at Norwegian faktisk har kun en flyvning fra Kristiansand, og det er til Stanstead, som er en halvtime med tog herfra :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home